littlemommy0 Merhaba manisada doğum yapacaklar için grandmedical hastanesi hakkında fikirleri olan varmı 😊
mlke338_ littlemommy0 İlk gebeliğimi orda doğum yaptım şimdi ikincide orda olacak inş ama doğum ücretini bende sormadım İnş gören olur hangi doktor bu arada
littlemommy0 mlke338_ hastane şartlarından memnun kaldınız mı aceba ?malum manisada hastane sıkıntısı var. Doğum ücretleri hakkında benimde bilgim yok , ayşenur evrenosa takipliyim siz :)
mlke338_ Ben hastaneden de doktorundan da memnunum ikinci doğumum olacak inşallah benim doktorum hastanede olan Nahit ata en çokta doktorumdan memnunum bende şuan bilmiyorum doğum ücretini bu sefer ki kontrolümde konuşucam
yldzberna Ben iki hafta önce sordum. 50-60 şuan dediler. Ama yemi yılda doğum ücretleri hakkında bilgi veremiyoruz. Doğumunuzdan bir ay önce gelip bilgi alabilirsiniz dediler. Belgin hanımın takipli hastasıyım bende