melisa-grknzobu Kızlar 36. Haftamdayım bacaklarım çok kötü ağrım var 38 de sezeryana giricem ozman a kdr nasıl sabrederim bilmiyorum çok yoruldum
Laviniiaa melisa-grknzobu Bende de sırt ve bel ağrısı dayanılmaz haftaya sezaryen olacam hem korkuyorm hem gün sayıyorum
SuEr_Tu1512 melisa-grknzobu 37+4. Aşırı derecede sırt ve bel ağrısı var, bayadır vardı ama katlanamıyorum artık. Birde bugün adet ağrısı gibi bi ağrı var kasıklarımda bacaklarıma vuruyor :( Doğumuma 6 gün kaldı ama kötü durumdayım :((
Minnikkbebii melisa-grknzobu ay bende 36.haftadayım aşırı derecede bacak bel sırt ağrısı var ve normal doğum bekliyorum ilk kızım 40.haftada doğmuştu buda öyle olursa işim zor 😩
Silaaaamom2025 melisa-grknzobu benimde dizlerim ağrıyor ama hava yağmurlu diye sanırım gerçi adet olmadan öncede dizlerim ağrırdı hep offf doğursaydık bi kurtulsaydık 🥴
SuEr_Tu1512 melisa-grknzobu Evet üstünde zor duruyorum, son zamanlara geldim diye ağrı kesici de içmek istemiyorum. Sancım, kasılmam gelir de hissedemem diye
melisa-grknzobu Minnikkbebii bende bacaklarıma basamıyorum sanki bu ağrı hiç geçmeyecek gibi hissediyorum böyle olunca ekstra kendimi kötü hissediyorum
melisa-grknzobu Laviniiaa benimde 36+2 doktor seni doğuma alalım artık dedi bende 38 e kdr dayanırım dedim çok zorlanıyorum ama
melisa-grknzobu SuEr_Tu1512 bende ağrı kesici almıyorum en balından beri ama en fazla yapabildiğim şey kalkıp tuvalete gitmek sonra yatağa dönmek çünkü ayaklarım bacaklarım çok çok kötü durumda
SuEr_Tu1512 melisa-grknzobu Bugün bir kaç saatlik arabayla yolculuk yaptım, ayaklarım ve bacaklarım sızlıyor. Hatta ayaklarım bile şişmiş😮💨
Minnikkbebii melisa-grknzobu bu sanırım magnezyum eksikliğinden oluyormuş ve bacak bel kalça ağrısı bebek aşağı indiği için doğumun yaklaştığının belirtisiymiş🥲 normal doğum bekliyorsanız az kaldı demek😩
melisa-grknzobu Minnikkbebii doktorumla anlaştık 38. Haftaya doğru sezeryan olacağım çünkü hiç yürüyemiyorum bide diyabet var bende normal doğum olarak hiç konuşmadık