H_selooo Bebek alışverisi için nerden nasıl başlayacağımı bilmiyorum 20 haftalık olduk büyük seyleri(beşik, küvet takımı, mama sandalyesi)aldım sayılır şimdi yavaş yavaş indirim buldukça alayım diyorum ne almalıyım fikirlerinizi bekliyorum :)
zeynepkazgann H_selooo ben her şeyini aldım bebek odası ve arabası kaldı sadece onada diğer hafta bakcam 22 haftalığım bende
unlu0801 H_selooo bende 18 haftalığım kıyafet, oyuncak gördükçe dayanamayıp alıyorum ama liste yaptım kasım indirimlerini bekliyorum 🥹
atesvesu H_selooo ben ilk bebek bezi aldım 12 hafta bitmek üzere 2 tane 1 numara birer tane de 2 ve 3 numara aldım
Burcussuss Kıyafet giysi alışverişi bir şekilde tamamlanıyor bir de hediye olarak çok geliyor eğer çevreniz varsa, ben demirbaşlara öncelik verdim kamera kullanacaksınız kamerası ateş ölçeri anakucağı beşiği bebek arabası sırayla alındı sonra kıyafetler tamamlandı 😇
Nisanmomy H_selooo listem hazır daha hiç bir şey almadım. 24. Haftamdayım nasip olursa ay sonu toplu sipariş vereceğim
Gokturkmom_ H_selooo Ben takımlardan başlayıp en sona yatak ,bebek arabası vs bırakmıştım.Liste yaptım ilk öncelikle sonra bütçeme göre azar azar tamamladım.Kasım ayı indirimleri çok iyi olur özellikle ✨
greybrde H_selooo hasta çantası hazırladığını düşün mesela ben en önce kendi eksiklerimi aldım 3 adet pijama takımı göğüs pedi emzirme atleti ve südyeni külot vs vs işte sonra bebeğe geçtim hastane çıkışı 4 adet 3 adet yedi doğan zıbın penye battaniye çorap zıbın hastane çantasını getir aklına önemli olanlar alınması gerekenler gelir aklına sonrası teker teker gelir alırsın inşallah
juli_naz H_selooo bence bebek alışverişini daha sonraki haftalara bırakın hani kilosuna boyuna bakarak ..