senos15 akst 4G/4G homozigot 4G/5G heterozigot diye biliyorum ama yinede önemli bir gen diyor doktorlar
senos15 akst banada genetik doktoru pıhtılaşman yok ben yapsam benimde böyle çıkar dedi ama kayıplar var üst üste ve biri 26. Hafta direk kalp durması canım var yani pıhtılaşma iğne kullanmadan sağlıklı gebelik geçiremedim 3. Ye dünyaya geldi sağ sağlim
senos15 akst aynen canım önlem amaçlı yinede kullanmak şart yani sen tek doktorla kalma 2 üç doktora git çünkü gebe kalır kalmaz hemen başlaman gerekiyor
senos15 akst yok canım kolay küçücük zaten göbeğe kola ve bacağına yapabiliyorsun çoğu zamn göbekten yapıyorum bebek sağlıklı olsunda insan dayanıyor saatini bile geçirmiyorsun iç güdüsel olarak yani aman bebeğe bişey olmasın diye iğnede hiç birşey yok
senos15 akst evet canım evde kendin yapıyorsun insülin iğnesi gibi hazır sen açıp vuruyorsun incecik küçük bişey tek kullanımlık oluyor