11 haftadayım bu haftaya kadar ishaldim bu hafta kabızım. Ve aşırı gaz doluyum. Afedersin gaz çıkıyor ama hala karnım gazla dolu. Bebeğe yapar gibi kendime de gaz masajı yapıyorum artık. Ve laktoz içermeyen süt ürünleri tercih ediyorum. Elma kayısı bunları tüketiyorum. Sanada elma kayısı öneririm. Ve yemeklerde önceliğin lifli gıdalar olmalı