büyük oğlum 3 yaşına giricek aralıkta 1 2 hafta oldu emziği bıraktıralı artık ağzı akmaya başlamıştı şimdide parmak emiyor eli sürekli ağzında emziği aramıyor ama ilk bir iki gün memem nerde diye sordu bende yırtmışsın istemedin çöpe attık dedim bir daha sormadı şimdi parmak emmeyi nasıl bıraktırcam ellerin kirli ağzına sokma hasta olursun diyorum ama nafile