Hanımlar çocuğum 4 yaşında ve aşırı aşırı derecede yemek seçiyor her şeyi yemez hatta sevdiği hiç bir şey yoktur (abur cubur şeker vs hariç) normalde bütün çocuklarda seçicilik bu yaşlarda vardır ama kimi çocuk en azından hamur işi yer, kimi fast food yer vs benimkinde bunların hiç biri yok. Dışarı çıkarız oğlum ne yemek istersin? Hiç bişey istemiyorum hamburger yiyelim diyorum hayır istemiyorum, pizza? Hayır istemiyorum. Et tavuk balık asla yemez artık ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Aç bırak vs demeyin onu defalarca denedim ama aşırı inatçı ne kadar aç kalırsa kalsın sevmediği bir şeyi asla yemez. Simdi kreşe başladık belki arkadaşlarını görürse faydalı olur dedim ama oda yok. 9-4 arası kreşte ve hiç bir şey yemiyor. Sadece saat 3 te ikindi atıştırmalığıdna bazen kurabiye vs oluyor onu yiyormuş. Bana gerçekten bu durumda olup aşmış olan birileri varsa taktik istiyorum gerçekten çok yoruldum. Yemediği için bağışıklık baya zayıf sürekli hasta. Ve kreşte 7saat boyunca aç kalmasına artık dayanamıyorum 😭