laremm23 beş haftalıkken kanama ve lekelenme ile acile gittim 2 gün yattım, anlayamadılar. 4 gün sonra 2 kese var dendi. 1 hafta sonrasında kesenin biri diğerine göre küçük denip birinin kalp atışını duydum. 3 hafta muayene için süre verdi. Çoklu gebeliklerde keselerde kaybolma olabiliyormuş bu risk hep var dendi ben de belirsizlik ile bekliyorum. İstirahat edin sürekli, kendinizi yormayın