BuseCanli
Herkese merhaba, 22+3. günümdeyim. Yaklaşık 10 gündür sarı renkli akıntım vardı, geçen hafta doktora gittim ve kültür aldı. Sonuç çıkana kadarki süre içinde fitil verdi. 1 hafta fitili kullandım ve iyi geldi, akıntım kesildi. Bugün tahlil sonucumu aldım Gardnerella Bakterisi çıkmış. 1 haftalık süreçte de bugün dahil 3 kere akıntım olmuştu. Doktorum herhangi bir ilaç yazmadı. Azaldıysa ve koku da yoksa (koku yok) çok önemli değildir dedi. Ancak internette okuduğum bilgilere göre bu bakteri erken doğum, düşük ve bebek ölümlerine sebeb oluyormuş. Doktorum da bir sonraki kontrolünde akıntı devam ediyorsa ilaç yazarız dedi. Bugün de akıntım var. Yarın da gözlemleyeceğim, devam ederse Çarşamba tekrar doktora gideceğim. İnternette okuduklarım beni çok korkuttu 😞 Bu durumla karşılaşan var mı, korkmalı mıyım?