Ben Dyson kullanıyorum çok memnunum sadece tek pişmanlığı hem sıcak hava hem serin hava veren modeli almadığım için. Hava temizlemesi nem ayarı çok iyi ayarlıyor. Serin hava veriyor bende ki sadece. Uygulamadan sürekli kontrol sağlaya biliyorsun ortam hava durumunu nemini. O yüzden bence işlevsel. Maddi durum el veriyorsa kesinlikle alınır bence.