Kızlar merhaba ben 28 + 5 haftalıkken doğum yapmıştım. Buraya doğum yaptığım ilk zamanlarda konuyu açmıştım zaten. Çok şükür bebek 37 haftalık oldu oksijenden kurtuldu tam 58 gündür küvezde. 10-15 gündür emme refleksinin gelişmesini bekliyoruz hala tutmuyor göğsümü artık bugün yanı başında deneme yaparken ağlamaya başladım sabrım kalmadı enjektörle sıktığımmda içiyor ama enjektörü göğüs ucu gibi emmesini bekliyoruz onu da yapamıyor hala.
Bu normal mi aranızda benim gibi şeyler yaşayan var mı bu konuda yardımcı olursanız sevinirim🙏🏻