Bencede değerlendirin yinede nolur nolmaz. Bende üstteki markayı aldım ,hatta ikisi arasında kararsız kalmıştım. İkisindede bakma sebebiniz iyice emin olmak mı acaba. Alttaki daha belirgin gibi. Ama üsttekinde sanki anca bir haftaya belirir gibi geldi bana çünkü daha önce bende adetten hemen sonra yapmaya başladım bu şekilde çok silikti bir hafta sonra belirdi