kızlar 22+2 olduk bugün ama ben bağırsaklarım mı gaz mı o mu haraket etti vurdu anlayamıyorum 21+5 te 474 gram ölçtü doktorumuz yani kilosu falanda normal işte bu oydu haraket etti dediğim bi an olmadı ama detaylıda o kadar hareketliydi kolunu bacağını zor ölçtü doktor siz ne zaman işte haraket etti dediniz artık hissetmem gerekmez mi üzülüyorum bu konuya telefon fenerini falan tutuyorum müzik falan dayıyorum karnıma belki tepki verir diye yok ama yani ne hissetmem gerektiğini de bilmiyorum kiloluyum biraz karnım yağlı yani bundan dolayı olabilir mi