ErsBegAs yani damla ve çay bitene kadar kullandim her gün düzenli olarak ama artmadı. Normalde okuduğumda hemen 2-3 günde arttırıyorlar mis 🤷🏻♀️ ben doğru düzgün dinlenemedim uyuyamadım en önemlisi beslenemedim. E süt artması için güya uyumak dinlenmek sağlıklı beslenmek gerekiyormuş ya ben bunları yapamadım çünkü görkemin bebekligi aşırı zordu. Kahvaltı yapamadığım günler oluyordu 🥲 sütüm azaldı iyice, zaten 6 buçuk aylıkken de tamamen bıraktı emmeyi 🥺