Asteriaa Selam kizlarr 🙆🏻♀️ ben netteki taki yastiklarini gereksiz pahalı bulduğum için cuma günü bime gelen bebek yastigini alıp biraz detay ekledim😅 fırfır ve ismini kesip diktim üzerine☺️ sizce nasıl olmuş ? Siz aldınız mı yada almayı düşünüyor musunuz 🫣
Selenavci63 Asteriaa bayılıyorum böyle alıp kendinden detaylar katan becerikli insanlara elinize sağlık 😍
anneoluyorummm103 Asteriaa çok güzel tatlış olmuş. Bende yaptırmayı düşünüyorum. İnstadan bir sayfadan fiyat sordum ama 1000tl sade yastık için fazla geldi 🤔
Meral_63 penbe_karisi bacım bizim akrabalar takı getireceklerine inanmadigim için yapmadım vala yastığa vercem parayi başka bisyelwr alırım kızıma
Havin49_ Asteriaa ikizlerim olcak tine aynısını alıcam 11 parça bataniye ve takı yastığı dahil 700 çok değil bemce
Asteriaa aliimraan evet takı takiyolar para vs bu xamanda altin wlabilcek ekonomiye sahip varmidir bilmem ama gelir illaki gelmsede sorun değil😁
Mervergun Asteriaa ilkinde hevesle yaptırdım bunda yaptırmıyorum başıma bela oluyor sonra nereye koysam olmuyor😅
myangelson Asteriaa almadım gerek duymadım hiç isimli nevresim seti var ismi yazıyor o kadar o da nevresim takımı yani 😄 bir de hastane çıkışında vardı ama isimli değil
Meral_63 Asteriaa bacım benim cimri akrabalar takı getireceklerine inanmadigim için yapmadım yastık falan,🤣
Asteriaa Meral_63 yani çok gerkli değil sslinda takıyi elden verebilrler yada battaniyesine ignelerler vs ☺️
Baklavaseverim Asteriaa Eline sağlık çok güzel olmuş ben normal isimli müslim takım almıştım içerisinde battaniye ve yastıkta vardı ama takı yastığı yaptırmadım aynı şey mi bilmiyorum hediyesini zarfta verdi verenler zaten 6 aylık olana kadar misafir almadım sadece çok yakınlar onlar direkt bana verdi 6. Ay da mevlüt yaptım onlar da zarf ile verdi
penbe_karisi Meral_63 öyle doğru ben sonradan bebişiginde süs olsun diye kattım çok güzel duruyor amaaa