Ladybird06 merhaba :) ben de oğluma nasıl kavuştuğumu yazayım. 28 şubattaki kontrolümde 39+6 haftalık olmuştum. doktorum "her şey normal, bebek doğum pozüsyonunda, muhtemelen birkaç gün içinde doğum olur, ben 41 haftaya kadar beklerim." demişti. 01.03.2019 gece 03:45 gibi uyandım tuvalete gitmek için. baktım nişan gelmiş. ilk baş çok heyecanlandım ama sonra biraz sakinleştim. nişan geldikten sonra 1 hafta içinde de doğum olabileceğini okumuştum. ama bebişimin o kadar beklemeye niyeti yoktu. sabah 5 gibi dalgalar azar azar başladı. 20-25 dakikada bir geliyor ve gittikçe sıklaşıyordu. sabah 07:30 gibi eşimi uyandırdım. o da heyecanlandı bebek geliyor deyince. "hastaneye gidelim." dedi ama ben hemen gitmek istemedim. 08:00 gibi suyum geldi. Suyum gelince sancılarda arttı. Araları 4-5 dakikaya düşmüş, süreleri artmıştı. hemen duşa girdim. sıcak su iyi geliyordu. duştan çıkıp çantaları alıp hastaneye gittik. saat 09 gibi giriş yaptım. nst çekildi, açılmaya bakıldı. her şey normal, sancılar düzenliydi. açılmam henüz 1 cm di. şimdilik suni sancıya gerek olmadığını söyledi doktorum. Saat 15'e kadar şiddetli ama dayanılmaz olmayan kendi sancımı çektim. saat başı 10-15 dakika nst ye bağlanıyor, kalan zamanlarda açılma için eşimle yürüyordum. saat 15:00 gibi muayenede önce ebe baktı, sonra doktorum geldi ve "Açılman 5 cm ve 2 saattir ilerlemiyor. bebek biraz sıkıntıda gibi." dedi. Açılmayı ilerletmek amacıyla suni sancı takıldı. 30 dakika sonra sancılar şiddetlendi. kendi sancınızda dinlenme araları oluyor. ama sunu sancıda bu aralar oldukça azalıyor. ben her sancının abeni bebeğime biraz daha yaklaştırdığını düşündüm hep Epidural isteyecek olunca eşim ve ebem beni destekliyor, bunu başaracağımı söylüyordu. Derin nefes almak ve ayakta olmak sancılarla rahat başa çıkmanızı sağlıyor. Nst çekimleri en zor anlardı benim için. saat 17:55 gibi açılma tamamlandı ve ıkınma hissim geldi. Doğum masasının olduğu odaya geçtik. eşimde yanımda bana destek oluyordu. 5-6 ıkınma sonunda saat 18:10 da minik oğluşum aramıza katıldı. ıkınırken ben hiç zorlanmadım. bebeğim ağlamaya başladı. doktor hemen göğsüme yatırdı. benim sesimi duyunca sustu bebeğim. o anlar asla anlatılmaz. kan atımı bitince kordonu eşim kesti. bebeğimin hızlıca kontrolleri yapıldı, yıkanmadan hafifçe silinip tekrar kucağıma geldi. onun bakımları yapılırken benimde 3 dikişim vardı. doktor onları dikerken hiç hissetmedim. yan tarafta yatan bebeğimi görmeye çalışıyordum. giyinip kucağıma gelen oğlum kucağımda tekerlekli sandalyeyle odamıza geçtik. hemen emzirmeyi denedim. Oğluşum bu konuda da zorluk çıkarmadı. 3300 gram, 49 cm doğdu minik oğlum. Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah.
Msalbyrk Ladybird06 ay hayalimdeki dogum. Ama hcbri yok😐 böyle pat dye nişan snra su sonra sancı . Sanrm bunlari yasayamycam suniyle baslycak hersey😔 gozun aydin olsun allah anali babali büyütsün
Ladybird06 Msalbyrk neden suniyle başlasın ki canım? Kaç haftalıksın şu an? İnşallah kendi gelmeye karar verir ufaklık.
Ssseval Msalbyrk suni sancı takıldığında hemen ağrı yapmıyo ki canım dozunu yavaş yavaş artırıyolar , bence normal ile suni arasında çok büyük ağrı farkı yok
SelimsMom Maşallah ne güzel bir doğum ufaklıkta yardım etmiş. Allah analı babalı büyütsün. 😊 yatarken sancı çekmek zor diye mi nstde zorlandiniz
Ssseval Msalbyrk özelde saat başı kontrol yapılıyo hatta bazen daha uzun süre oluyo , suyumu benimde patlattılar acı vermiyo sadece sancılar artıyo