masall1801 doktor önerisi olan var mı ben ilk doğuma Murat hocayla birlikte ilerledik doktordan değil hastaneden memnun değilim başka önereceğiniz doktor var mı acaba
Ada25052025 masall1801 ben suan figen demire gidiyorum riskli bi durumum olursa inanç mendilcioğluna gitmeyi planlıyorum 2 doktorda çok çok iyi 🩷
masall1801 Yineyenidennn ilk doğumu ben orda yaptım sonrasında görümcem doğum yaptı ben gittim eski ilgi alaka yoktu herseyi ticarete dökmeye başlamışlardı o yüzden memnun değildim
nilosko_ Bende medstarı hastane olarak pek beğenmedim medikale gidiyorum ama doktor konusunda kararsızım