Yesimmmmi gitmeseniz daha iyi olur gibi , insanlar sağına soluna bakmadan yürüyor ben alışveriş merkezinde bile dikkat ediyorum mağazada ani sert hareketleri olan insanlar oluyor çarpar felan konser gibi sıkışık alana hiç girmeyim derim haftanız da büyük Allah korusun