Kızlar adetim 12 gün kadar gecikti ve testlerim negatif doktor daha önceden duphaston vermişti ve elimde şu anda da var duyduğum kadarıyla gebelik varsa tutulmayı sağlıyor yoksa da adeti acıyor bu ilaç yani yine de kararsızım size sormak istedim içmeli miyim.