neanladinyurdagul Kubragocer bence 2 gun sonra sabah ilk idrarla tekrarla varsa koyulasir bide test kuruaya baslamis
Dinolisoo Ekran ışığını sonuna kadar açtığımda çok çok silik var gibi gözüküyor ama bilemedim pozitif dene bilir mi o çizgiye
Kubragocer Dinolisoo beni umutlandıran günlerdir yapıyorum hiç gözükmüyordu bugün yumurtladan sonra 10.gun ve ilk idrarda dehil testimde awox yanılma olabilir mi
Dinolisoo Kubragocer yanılma olan testlerde genelde gözle gözükür çizgi olur bunda çok hafif gözüküyor beta çok düşükse ola bilir. Bende tam 14 gün geçmesini bekleyip tekrar test yap yani 4 gün sonra. O zaman daha net olur. Ya da istersen bir kan ver dayanamam dersen.
Kubragocer Dinolisoo awoxtan çok umutluydum hiç böyle çizgi görmemiştim ama şimdi laboquick test sipariş edicem haftaya onla denerim
ahu301 Umutlanma bence bi iki gün sonra tekrar yap, umutlanıpta çıkmayınca büyük hayal kırıklığı oluyor