Canım kızlar günümüz belli oldu çok mutluyum. 1 Kasım ya da 3 Kasım planlıyorduk ama bebiş bugün 3kg çıktı haftası 36+2. Baştan beri 29 Ekim çok istiyorduk 37+6 oluyor 29 ekimde. Doktorum da hep 38i geçelim diyordu ama bugün gelişiminin de çok hızlı arttığını görünce madem çok istiyorsunuz 29 ekime de yaparım dedi. Aksilik olmazsa 29 Ekimde geliyor Ediz kuşum 🥹