habibedemir Kızlar merhaba 12+5 günlük hamileyim. 3 gün önce idrar tahlili yaptırdım enfeksiyon ve protein bölümünde + - yaziyor ve kırmızı işaretli doktoru sonuç için aradık enfeksiyon var dedi munorul diye tek seferlik bi ilaç verdi içtim ama hala var yani bide böyle protein kaçağı kötü şeylere yol acar mı lütfen yardımcı olur musunuz korkuyorum
habibedemir _Tazeanne internetten baktım enfeksiyondan dolayı çıkmış olabilir diyor ama bir kere içime kurt düştü
_Tazeanne habibedemir tansiyonuz yükselmedikçe korkmayın ama gebelikte protein tehlikeli Bidaha gidip tekrar test yaptırın çünkü enfeksiyon bazen yanlış gösterebiliyor test sonuçlarını bende çok çektim önemli olan tansiyon