Yarimm Kızlar ikiz geneligim var kuvoze girebilirler bi bebegim ameliyat olucak cunku sutsagöa makinesini manurl mi elektrikli mi alayim acaba
asilsmom Yarimm ben elektrikli aldim🙏🏽Lansinoh markası👌🏽Bu arada çok geçmiş olsun canim kaç hafftalık dogdu meleklerin
Sheda Yarimm canım benim de üçüz gebeliğim var elektrikli aldım lansinoh herkes de elektrikli önermişti😊
Yarimm asilsmom daha doğmadılar insallah erkende doğmazlar hergun konusuyorum annem erken gelmeyin diye ☺️ Bebegimin biri omfalosel o yuzden yogun bakim sureci olucak ve anne sutunden mahrum etmek istemiyorum
031965 Arkadaşım doğum yaptığında ilk manuel aldık ne kadar uğraştıysak da süt çıkmadı, eşi hemen gitti elektrikli aldı zahmetsiz hemen geldi sütü o yüzden bence elektrikli al
Yarimm 031965 o zöaan lansinıh bakayim fiyatida uygundu biberonları avent aanırım fark etöez bisi olmaz yani
031965 Yarimm lansinoh da tavsiye ediyolar biz wee marka almıştık yanılmıyorsam illa çok pahalı bi marka olmak zorumda değil bence