ru_a6 Damla_111 açlık güzel çıkmış ama tokluk 2. Saat biraz yüksek çıkmış diyet önerirler ama suyunuza bakıldımı su fazlalığı varmıydı
Damla_111 @ru_a6 Su fazlalığı yoktu canım doktor başı ve karın çevresi iri dedi yüksek mi çıkmış şekerim
anneoluyorummm103 Damla_111 düzelir merak etme bende de çıktı diyete uyduğum sürece şekerim normal seviyelerde çıkıyor