Kızlar merhabalar ben bu ay çatlatma iğnesi vuruldum ve duphaston kullanıyorum.reglime 2 gün var sabah awox testi yaptım çok silik bi çizgi çıktı varla yok arası bilemedim çok mu acele ediyorum bilmiyorum. Sizce kan veriyim mi regl i mi bekliyim ? Regli olmama dair hiç bir belirtim yok