eed21 valla yavaş yavaş iyi yapmıssın bence benim 2. Gebeliğim 29+4 üz dün akşam ufak ufak bişeyler aldım ilk defa daha ne alacağımıda bilemedim afalladım. İlkinde ne almıştık kaçtane almıştık😂 bakalım zaten eksiklerimiz kıyafet ve hijjen ürünü beşik vs ablasından duruyor.