visnelicheescake fundaakc Ben anne yani ve oyun alanı olabilen park beşik tercih ettim kızımda iyi ki de etmişim diyorum kolay kullanım gittiğin yere götürebiliyorsun bana göre mobilya beşik kullanışsız geliyor
Havin49_ fundaakc oğluma mobilya beşik aldım ikizlerime de bi tanıdık chicco salanan anne yanı beşik verdi aynısını alim dedim baktım fiyatı 20 bin ben şok yine mobilya beşik alıcam
anneoluyorummm103 fundaakc anne yanı aldım kraft tiger model. Erkenden kurduk ama daha bebiş doğmadı 🥰
demirrleydi_ fundaakc ablasından kalan sepet beşiğim var bir süre onu kullanıcam ondan sonra mobilya beşik almayı düşünüyorum