minikkalp2 0Berfin0 geçmiş olsun canım kontrol altına alıyorlar merak etme ama ağrı sancı sıkıntı oluyor :(
Selenavci63 minikkalp2 kuşum bugün çok fenayım çok ağırlaştım mide yanmasından duramıyorum 5 Kasım sezaryen gunumuz var sen nasılsın 🥹💖
minikkalp2 Selenavci63 Selenavci63 ayyyyy istediğim tarih 8i insallah verir 😂 iyiyim bitanem bende ağırlastım oturmak kalkmak ölüm. Evi toparlıyoruz bi yandan eski dikişlerim cok ağrıyorr vajinam cok ağrıyorr belim cok ağrıyorr :(
Selenavci63 minikkalp2 kuzum kıyamam bizeee🥹🥹bende bugün resmen vajinamda hissediyorum hareketleri geceleri yatakta dön dön duruyorum deliricem iyiceee
Selenavci63 minikkalp2 yavrusum geçen hafta 35+0 da gittik 2800 50 cmdi şimdi pazartesi yine kontrol var bakalım ne olmuş 🤍 gram uyuyamıyorum çok zorlanmaya başladım kuşum
aliininanasi minikkalp2 magnezyum alıyodum ama bobreklerimde prtotein kaçağı var diye dr kullanma dedi
aliininanasi minikkalp2 idrarımı yaprken çok canım acıyodu acile gittik orda oğrendim. Dr bobreği yormayalım dedi o yüzden bıraktırdı
Mor-kelebek minikkalp2 öyle vallahi ya 4 gün kaldı her yer her yerde daha halıları verdim yıkamaya yetişmedi hastaneden gelince sercm artik 😔
LeydiDaisy Nazli_3009 ben doğsun da seviyim diye sabırsızlanıyorum gebeliği hiç sevmiyorum Allah affetsin 😬
Nazli_3009 LeydiDaisy gebelik zaten çoook zor her dönemi farklı ama hareketlerini özleyeceğim kesin 🥹🩷
LeydiDaisy Nazli_3009 gerçekten öyle Rabbim hepimizin yardımcısı olsun bazen otururken bile rahat edemiyorm habire kımıldanıyorum😅
esmaa535353 minikkalp2 plesentam rahime yapışık ondan dolayı erkene verdi 3 sezeryanim hatta normalde 35 36da aliyorlarmis benim doktorum 37+3 verdi