beyzossss12 Kızlar yerleşme kanaması nasıl oluyor bana bir yardımcı olabilir misiniz bir de adetten sonra olabiliyor mu ?
handan3958 beyzossss12 canm benim 2. Gebeliğimde adet olmam gereken zamanda adetim gecikti adet olamyı beklerken bi kere pembe leke gelmişti bende ha adet oldum ha olacam diye sökülmeyi beklerken devamı gelmedi ve sürpriz şekilde hamile olduğumu öğrenmiştim sonrakinde ise adet günüme bir gün kala yada tam adet günümdü sanırm kahverengi leke geldi gene adet oldum sanmıştım ama bi daha gelmedi sonra hamile olduğumu öğrenmiştim ama o kimyasal gebelikle sonuçlandı şimdi gene gebeyim bunda ve ilk gebeliğimdede hiç olmadı yerleşme lekesi direk gecikme ile hamile olduğumu öğrendim kimisinde 2 3 gün az az gelip sonra kesilende varmış bende bu şekilde olmuştu😊
babymom2026 beyzossss12 Ben yaşamadım bu durumu ama yaşayanlar kimisi pembemsi diyor kimisi kahverengi gibi diyor
miraysaler Benim de tam regl olacağım gün bi kanama oldu ama az, başta regl oldum sandım ama bi anda kesilince şüphelendim test yapınca anladım yerleşme kanamasıymış.
beyzossss12 Benim adetim oldu bitti ertesi gün kahverengi bir lekelenme geldi Chatgbt ye attım implantasyon kanaması olabilir dedi korunmasız ilişki tarihlerimi sorarak