bilgemomy benim de tam 37′de yani 2 gün önce gece boyu regl sancısı gibi agrim oldu, cok hareketli de değildi aslında ama ağrı uykumdan uyandirdi derin uykuya geçemedim filan, sabah kalktim hiç sancı yok, doktor da o sancıların düzene girmesini beklicez işte dedi, ne zaman girer bilmiyorum bugün 2 kere 2 dakikalık regl agrisi yasadim yine ama o kadar devami gelmedi