zuleyhaserdar Kızlar 1 hafta önce kontrolümde hamile çıktım değerim yükselmişti 1 hafta sonra gel dedi daha 2 günüm var ben dayanamayım merakımdan test aldım😃emin olayım diye sonuç pozitif sizde böyle yaptınızmı hiç?
ecemk94 zuleyhaserdar zuleyhaserdar vallahi açıkçası kan vermeden önce ben üç kez test yaptım. Hatta arkadaşlarım dalga geçti doğuma gideceksin hala test yapıyorsun diye. 😅😅😅 Sonra da kan verdim😅😅😅 kan testim pozitifti hala ikna olamamıştım 😅😅😅😅şimdi 16 haftalık olduk bile 🤪🤪
zuleyhaserdar ecemk94 he ya insan inanamıyor acaba ordamı duruyormu bir şeymi oldu falan diye merak ediyor şu kontroller sık olsaydı iyi olurdu gizlince aldım demin gidip 😃