Siyahbeyaz_ bence sil canım akışına bırak bu şekilde takılintılı oluyor insan seni çok iyi anlıyorum bir süre ara ver buraya hayata ders varsa derse kitap okumaya başka şeylere odaklan keyifle zaman geçir eşinle. Arkadaşlarnla dolaş. Azıcık kafanı dinlendir