miraysaler Haftadan beri hiç geçmeyen mide bulantılarım sonunda azalmaya başladı. Artık yiyemediğim birçok şeyi yiyebiliyorum. O bitmek bilmeyen hazımsızlıklarım geçti çok şükür. Hiç geçmeyecek sanmıştım ama sabredin kızlar geçecek ✌️ bol sabır diliyorum 🙏❤️
Papatya05_ miraysaler çok sevindim canım benimde yavaş yavaş aZalmıştı daha konforlu döneme geçiyorsunuz 🌸🌸🌸
ygmrzmra13 beautymom az daha dayanın bu haftalarda 8,9,10 yoğunlaşıyor bulantı ama sonra yavaştan gecıyor sdce sabır 🌸