1ogrencianne Selam kızlar. En son 2019’da buralardaydım. Doğumdan sonra kids kısmına geçmiştim. Şimdi 2. çocuğumun olacağını öğrendim. Var mı benim gibi bu kadar ara verip yeniden anne olcaklar? :)
azra01 1ogrencianne ilk çocuğun kac yaşında canim benim kızımda 3 yas olacak aralıkta ve suan 10 haftalik hamileyim
Papatya05_ 1ogrencianne azra01 Yakamoz20 kızlar bende oğlumu 2020 de doğurmuştum en son o zaman buralardayım şuan 21+5 haftalığım dün detaylı ultrasonumuz vardı ona girdik şükür daha iyi geçiyor
1ogrencianne azra01 6 yaşına girdi canım, çok uzun bir süre geliyor şu an bana sanki önceden hiç hamile olmamışım gibi :)
1ogrencianne Papatya05_ ne güzel Allah’ım kucağına sağlıkla almayı nasip etsin darısı bize daha çok yeniyim :)
1ogrencianne Blueeberryy kids de eğlenceliydi aslında güzel dostluklar edinmiştim orada 😂 ama üstünden çok zaman geçti tabii
azra01 1ogrencianne araya zaman girince ilk hamilelik gibi olur rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin😊
Papatya05_ 1ogrencianne amin canım hepimiz inşallah 🌸🌸zaman yşne de hızlı geçiyor daha dün gibi hamileydim şimdi yarıladık sayılır
1ogrencianne dfnpnr oo sen de bayağı ara vermişsin benim gibi, 8 yaş mı olacak çocukların arasında? Bizim de 7 yaş oluyor 🥲