Mrv-ElfAda Kızlar yaşayan var mı bu durumu sınır 300 müş sanırım. 24 saatlik idrar toplama yaptılar değer 560 çıktı. Hastahanede yatıştayım. Doktorlar henüz birşey söylemedi. Erken doğum mu olur sizce? 34+4 ikiz gebelik bu arada
mor_menekse1 Mrv-ElfAda haftaniz gayet iyi ben 30 haftalıkken çıktı değeri hatırlamıyorum ama yüksekti ve doğum oldu böbrekler çok etkilenebilir o proteyin kacagindan dogundan snra da bir süre idrar birktirip tahliller yapmıştım snra değerlerim düzelmişti ikizlerim kuvez süreci falan oldu çok zordu çok şükür geldi geçti hiç korkma haftaları gayaet guzel
oglussannesiiii Mrv-ElfAda ikiz gebe değildim 543 protein kaçağım vardı sonra yediğime içtiğime dikkat ettim 248e düşürdüm hala dikkat ettiydim 86 olmuştu ama tansiyon yüksekliğim vardı bebek ve bana birşey olmasın diye 37+3 de doğum yaptım şükür 26 günlük bir bebeğim var sağlıklı bir şekilde geldi dünyaya Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️🙏
myangelson Mrv-ElfAda tansiyonlar normal seyrediyorsa belki kontrol altında biraz daha bekleyebilir. Benim 37+0 da kontrole gittiğimde tansiyonum 15.5-9.5 çıkmıştı spot idrarda da protein 400 e dayanmış acil sezaryen kararı verilmişti
Mrv-ElfAda mor_menekse1 Haftam için hemşirelerde iyi diyor. İkiz gebelik olduğu için birde. İnşallah hayırlısı olur sanırım doğurmadan çıkamayacağım hastahaneden
Derya4141 Benim 727 çıktı. Yarın tekrar toplayacağım. Tansiyon da yükseliyor haftada 34 haftada doğum planlanıyor
Mrv-ElfAda Derya4141 Sizinki de yüksekmiş Allah yardımcımız olsun. Bana hemşireler doktor belki 36. Haftayı bekleyebilir dedi ama
mor_menekse1 Mrv-ElfAda sağlıkla gelsin de artık haftasını falan kafaya takma sakin ol bol bol dua et gerisi Allah’a kalmış :)
Derya4141 Banada doktor 36 da alırım diyordu. Ama kanda değerler de biraz değişmeye başlamış pazartesi tekrar bakıp karar verecek . Sizin tansiyon ve kan değerleriniz nasıl
Mrv-ElfAda Derya4141 Şuan tansiyonum 12/7 12/8 en fazla 13 haftahanede yatıştayım değerlerim düzeldi. Kan değerlerimin de en son güzel olduğunu söylemişti doktor
Mrv-ElfAda Derya4141 Allah sağlıkla kavuşturur inşallah yavrularımıza.🤲 Hemşireler yorum yaptı bana. Haftasonu olduğu için perinatolog pazartesi geliyormuş pazartesi bakalım ne diyecek doğum tarihi için.
Derya4141 oglussannesiiii Acaba kaçıncı haftada başladı protein kaçağı sizde. Benim doktor neden hemen almak istiyor beklemiyor anlamadım
Mrv-ElfAda oglussannesiiii Çok şükür kurtulmuşsunuz darısı başımıza. İnşallah sağlıkla atlarız bu süreci. 34. Hafta biraz erken diye gerildim biraz da gebelik zehirlenmesini araştırınca anne bebek ölümünden filan bahsedilince korktum.
Mrv-ElfAda oglussannesiiii Nasıl ilerledi süreç canım. Gerçekten çok erken başlamış seninki. Ben ilk gebeliğimdede tansiyon ve şekerle mücadele ettim hep ölçüm yapıyordum diyet yapıyordum. Ondan tecrübeyle bu gebeliktede dikkat ettim ama gel görki 34. Haftada yüksek tansiyon sorun oldu. Dediğin gibi buna da şükür inşallah hayırlısıyla doğum yaparım sağlıkla doğarlar çocuklarım🤲