khtb canım Doktora gitmen senin için en sağlıklısı olur benim ilk gebeliğimde bebeğimin kalbi durmuş bilmiyordum leke geldi Doktora gidince öğrendim şimdi tekrar hamileyim 10 haftaya kadar sürekli kahverengi lekelenme yaşadım hep ağlayarak Doktora koştum çok şükür Rabbime bebeğim saglikliydi yani kahverengi leke çok önemli değil dedi doktorum ama için rahat etsin bı acile git derim yada özel kliniğe.