Busranur_mnts moeeem 10 üzeri algılar diyorlar ben awox ve prodoctor kullandım gölge çıkmıştı ertesi gün de yaptım silik oldu kan verdim 25 çıktı
moeeem Cimcime30 yanlış anlaşılmış benim pozitif değiil🙈 reglime dört gün var dayanamıyorum acaba bir test yapsam mı diye düşündüm o yüzden sordum
moeeem Busranur_mnts ben de ilk çocuğumu bu test ile çürwnmiştim reglime bir gün kala hemen beta vermiştim 51 ile öğrenmiştim onu da. Bir beta hesaplaması yapıyorum varsa da bugün onun altındadır ama kısmet olsa hissederdim ya da çıkardı diye düşünüyorum🥲🥹
biriciginannesi Benim beta değerim 11 di bu teste anladım pozitif çıkmıştı kan verdigimde değerim 11 çıkmıştı
moeeem biriciginannesi eczaneden alırken en hassas test bu diye vermişti eczacı zaten peki siz regliinizden önce mi test yapmıştınız
moeeem nesivar bundan sonra bir daha test yapmak için reglimin gecikmesini beklerim sanırım, ilk idrarla yapmamıştım bir anda karar verdim🥲