Merhaba arkadaşlar 13 haftalık gebeyim bide kızım var kendi aileme gala gebe olduğumu söyleyemedim çünkü annem herşeye itirazı olan bi insan hamilr olmadan öncede hep bidaha çocuk yapma diyodu şimdi hamile olduğumu nasıl söyleyecem bilmiyorum çekiniyorum açıkçası yardım eder misiniz