Kızım kardeşi olsun çok istiyordu bir düşük yaşadım şuan çok şükür hamilyim ama şuan hiç bir şekilde istemiyor kardeşim olunca bana kötü davranırsanız diyor biyerden etkilenmiş galiba güzelce anlatıyorum gene olmuyor onuda üzmek kırmak istemiyorum nasıl bir yol izlemeliyim bir süre aha soylemiyimmi acaba