Müfredat buna zorluyor, veliler buna zorluyor, sistem buna zorluyor. İkinci döneme kadar bütün harflerin bitmesi lazım. Okulda sınıf mevcutları çok fazla öğretmen istese de çok hızlı ilerleyemiyor bu durumda veliyle iş birliği yapmak durumunda kalıyor.
Çocuğunuz kendi başına ödev yapmayı öğrenince rahatlayacaksınız 🌸