Nero1 Herkese merhaba 8.haftada kalp atışları durduğu için 2 kürtajım var,2 genim heterezigot,şimdi tekrar bebek düşünüyoruz,doktorlar kan sulandırıcı iğneye gerek olmadığını söylediler sadece corasprin ve folik asit kullanıyorum,bu durumda olup sağlıklı bebeği olan var mı?
Senanuurrr Nero1 kesinlikle igne bnm de 2 gen heterezigot suan hem ıgne her coraspirin kullanıyorm cok şukur 20 haftalık olduk