Rabia-c Kızlar selam 30+3 haftalık hamileyim karnımın sağ üst kısmında bir ağrı var bebek hareket ettikçe yada ben dokunsam bile ağrıyor sanki böyle karnımı bir yere çarpmışım gibi bir ağrı ama öyle bişey olmadı neden olabilir yani endişelenmeli miyim
minikmucizemm__ Rabia-c tam olarak nerede ağrı göğüsün hemen altında mı eğer orasiysa mideniz sıkıştığı için agiriyor olabilir benimde öyleydi elimi dokundurdugumda bile acı veriyordu
minikmucizemm__ Rabia-c normaldir geciyo 33-34 . Haftalarda hafifliyo orası midemiz ve bebek büyüdüğü için baskı yapiyo sıkışıyor ondan agiriyor sert bişey yiyince daha kötüleşiyor