Eşim bebeğin cinsiyetini öğrendikten sonra bir sürü isim saydı. Aralarından 2 tanesi normal kabul edilebilirdi 😅 Aslan-Ateş.
Ben pek sevemesem de sen birini seç bende yanına isim koyayım ikimizinde istediği olsun dedim. Oysa ben çoktan iki isim beğenmiştim. Ekin Ege :)
Malesef bunlardan birisi onun seçtiklerinin yanına eklenecek. Sizce nasıl bir ekleme yapılmalı.