Lyyda11 tabiiki canım, 37de çıkınca benim bebeğin gelişimi de güzel olunca ilaç tedavisine hiç başlamadık 38de sezeryana alındım. Spinal oldum ne belden giren iğne, ne ameliyat sırasında hiçbir acı hissetmedim normal doğum için 35den itibaren 11 hurma yiyordum ondan kaynaklı bence sütüm hemen indi bebeğim hemen emdi ilk ayağa kalkmak biraz zordu sonrası gerçekten çok çabuk toparlandım çok güzel geçti 🫠