mgkmom Kızlar merhaba 2 aydır bebeğimiz olsun istiyoruz. Reglime 5 gün var. Predictor test yaptım. Sizce var mı?
Kubar mgkmom ay testi tekrarla bence bu çok hayalet duruyo var gibi ama yok gübi silik çizgi bana da çıkmıştı ama bu derece değildi acilen tekrarlaa merk ettim🥲🥲
mgkmom Kubar yarın sabah tekrar yapacağım ilk idrarla 2 ay önce kimyasal gebelik yaşadım. İdrarda net görmeden. Kan vermek istemiyorum. Eşim şuan askerde inşallah döndüğünde ona babalık haberini veririm 🙏🏻
gzeem1 Kan vermek için bir süre bekle bence daha çok yeni çünkü o da ayrı bir stres yüklüyor insana iki günde bir kan vermek düzenli artış var mı onu görmek falan zorluyor insanı
mgkmom gzeem1 bende idrarda netleşmeden vermek istemiyorum. 2 ay önce kimyasal gebelik yaşadım. Tekrar o strese girmek istemiyorum. 🙏🏻🥺
Kubar mgkmom keşke koyu kırmızıyla işaretlemeseydin o daha da görünmez yapmış. Hiç çizmeden at istersen
gzeem1 mgkmom hafif bi çizgi var bence ama gebelik varsa da çok başlarında şu an. Bence birkaç gün bekle 🌸
Kubar mgkmom canım ben gerçekten hiç çizgi görmüyorum görüyorum desem sanki var gibi desem yalan olur belki telefondandır inşallah vardır canım bir kaç gün bekle sonra kan ver canım inşallah vardır rabbim hayırlısı ile en kısa vakitte nasip etsin🤲
mgkmom gzeem1 malesef fotoğraflarda çok belli olmuyor asıl hali daha belirgin ama bakalım inşallah 🙏🏻🩷