basindan beri tansiyon vardi gebelikte 37 haftaya alfamet icerek geldik ve 4 gun önce sezeryanla dogumum gerceklesti hastanede yatiyordum ama acil cikmam gerekti cikisimi verdim doktorum tansiyon hapı receteye yazmayi unutmus bugunde hafta sonu doktorauma ulasamadim hap icmedim diye tansiyonum 18 e cikiyor dusmuyor emziren anneler hangi tansiyon hapini kullaniyor lütfen yardimci olun gidip eczaneden alayim acile gidiyorum dil alti yapip gonderiyolar hipertansiyon bide 18 oluyor 16 ya iniyor surekli oynuyor acil yardım lütfen