Asmintekin Kızlar bebeğin kalp atışı dırınca anne hisseder mi yada yan etkisi anlaşılıyor mu ben korkunc bir rüya gördüm ve bebeğime bişey olmuş gibi hisse kapıldım doktora gitmeyede korkuyorum 😦 olsa öyle bişey nasıl anlarız
[silindi] Asmintekin bende yarın 10 haftalık olacağım. Geçen cuma kontrol vardı kalp atışı her şey yolunda dedi doktor. Ama acaba kalp atışı hala devam ediyor mu diye içim içimi yiyorum. Her gün doktora gitsem ancak rahat edecek içim🥲 Sanırım evham yapıyor bir şey olacak diye korkuyoruz🥺 Allahın izniyle inşallah her şey yolunda devam ediyordur bir şekilide kötü düşünceleri kafamızdan atmamız lazım🥹
mutlumoomm Asmintekin bende hep öyleydim gece olsun sabah olsun fark etmeksizin eşime gidip baksak mı derdim ağrı olduğunda ya da değişik hissettiğimde gittiğim hiç bir hastane de neden geldin vs bir şey demesen hemen bakarlardı bide ben panik atak biriyim ondan birazda (tabi devlete değil özele gittim hep devlet bakmaz çünkü böyle gidişlerde😂)
eni67 Korkma inşallah bişey olmaz evham yapmışsındır bazen hissetme olmuyor muş Allâh korusun inşallah ne kadar lık hamilesin
Superisibeyza Asmintekin bende çok ruya görüyorum gebesin vücudun hassas rüyana hissini kötü şeyler vesvese verebilir korkma
eni67 Eğer için rahat etsin istersen acilden git kasık ağrım var 10 haftalık hamileyim de ben sürekli öyle gidiyorum hemen bakıyor şuan 19 haftalık olduk seni çok çok iyi anlıyorum korkma benim ilk haftlar hep kanama vardı