Fatma-asar 13+3 olduk bugun doktora gidicez inşalllah cinsiyetini ögrenirim bu haftalarda öğrenen oldumu?
edaabykl Fatma-asar eger bebegin pozisyonu uygunsa gorurse tahminde bulunur benm arkadas 12-13 de öğrenmişti tahmin etmisti sonra 16 da kesinlesmisti tahmin doğruydu
asil15 Fatma-asar 16.haftada kesin erkek demislerdi 19 haftada emin değilim dediler bu gidişle doğumda belli olucak galiba
asil15 Fatma-asar bilmiyorum cnm 16. Hafrda 2 kez bakıp erkek dedi 19 haftda emin değilim dedi neye inanacağım bilmiyorum