Glprn4 cidden mi yaa 🥲 hamilelik engel değil ki gezmeye, eğlenmeye. Hiç öyle düşünme sen, en büyük engel zihnimizde başlıyor. Bak ben hamileyken de yerimde hiç durmadım her gün dışarıdaydım doğumdan iki gün önce bile kamp yaptık eşimle sonrasında bebeğim doğdu 9 günlükken yürüyüşlere başladık. Şu an kızım iki aylık ve biz dışarıdayız bilim fuarına geldik 😊