aliimraan Havin49_ teşekkür ederim canım, inşallah kendi istediğimi koyabilirim, ve son cümlen doğru ama bunu anlamayan insanları var
dedimolabilirrr aliimraan lisede İslam diye bir çocuk vardı sapıktı aklıma ilk o geldi 🙈😂 Bence ağır bir isim ve taşıyamaz üstelik küfür vs çok ediyorlardı islam diye edilmesi çok kötü oluyor bende travma sebebi asla koymazdım. Bence dinimizce de uygun değildir ya
Talentedmom aliimraan ilerisi için düşünecek olursak sıkıntı askerlikte ,çalışma hayatında çok riskli bir isim bence
Anonymous1 aliimraan çok ağır bir isim 50 cm bebeğe İslam ismi çok ağır yani çocuğu da düşünmek gerek
aliimraan Anonymous1 50cm bebek 50 yaşında adam da olacak hep bebek kalmaz, şimdiki isimlere ne demeli, pars, Barlas,aslan,bartuğ, göktuğ yazık çocuklara vala,eski güzel isimler varken, Ömer, Yusuf, ali,Hamza murat ben inşallah bunlardan birini koycam
zeynepckmm aliimraan ben kendi ailemin bile isim önermesine izin vermedim çok sinir oluyorum bu duruma çünkü bu benim fikrim herkesin fikrine de saygı duyarım. Bebeğin ismine bence eşler birkikte karar vermeli
aliimraan zeynepckmm bende sinir oluyorum hemen burunlarını sokuyorlar cefayı biz çekiyoruz sefayı onlar sürüyor
Zezo aliimraan benim üniversitede islam diye bir hocam vardı. Çok severdim kendisini o kadar mütevazi ve tatlı biriydi ki. Ayrıca hiç sesini yükseltip sinirlendiğini de görmedim. Tanıdığım tek islam oydu karakter olarak da böyle oluyorlardır belki. Kayınvalide ve görümce araya girmese koyulabilirmiş isim😅